kedili1anne İyi geceler hamişler :) Karnınız ne zaman büyümeye başladı 10. Haftadan top gibi karnım var normal mi
greenofbroccoli kedili1anne alt karnım förtlemiş durumda 9+0ım 😂 normal mi bilmiyorum, biraz gaz sorunum da var onun şişkinliğini de yaşıyorum fakat sadece gaz şişliği olmadığına eminim 😂
Bebekmert kedili1anne 24 haftalik hamileyim hala hiç karnım yok hastanede bile hamile misiniz diye soruyor kayıt açan kişi otobüste hala yer veren yok 😂
danla2711 kedili1anne 8.haftadan sonra başladı yavaş yavaş büyümeye şuan 18 haftalık hamileyim ama ben seviyorum göbüş🥰😍 biraz zorlansamda çok güzell😍
AyeGlKarabulut kedili1anne benim üçüncü gebeliğim normalde beşinci ayda çıkardı karnım şuan 14 haftalığım iki haftadır karnım var benim 🙄 halbuki üçüncüde hiç belli olmaması gerek 😂
kedili1anne Yarenn24 Çokkk az kalmış tebrik ederim 🥹 Benim daha 2.5 ay top gibiyim heralde pilates topu olacağım
LLimonn Valla ben şimdiden korkuyorum pilates topu kadar olcam herhalde 😂😂 daha 2 aylık ama belli yani 🥰🥰
kedili1anne LLimonn Hahahah bendeee Daha şimdiden rahim kısmı dışardan çıkık Şişkinlik olsa anlayacağım Pantolonlarım vs olmuyor dışarı çıkamıyorum kıyafetsizlikten 😅😅
kedili1anne Ayslyns Son zamanlara doğru çok daha hızlı büyüyor Sağlıkla gelsin minnoş Ama ben şimdiden topiğim 😹
kedili1anne greenofbroccoli Şöyle ayırt ediyorum ben bir kaç zamandır asla inmiyor Gaz olsa indiğini görürdüm heralde Förtlemiş anneler de vardır hahahah 😹 Yuvarlan boşver
MkalpR kedili1anne genelde öyle durumlarda iç karın geniş oluyormuş diyorlar demek ki benim de öyleymiş 😃
kedili1anne LLimonn Ben bugün baktım hamile pantolonları vs baya 8-9 aylık göbek kısımları En azından 5 aylık olana kadar pantolonlarıma bi bez aparat var trendyolda ondan alıp idare edeceğim Bakarsan atayım link
kedili1anne MkalpR Ben normal zamanda da ne yesem direkt şişerdi karnım Derisi baya esnekti Bekliyordum böyle şiş bir hamilelik 😅 Olsun bişi olmaz dimiiii
EbSa Benim 2. Olduğundanmıdır nedir 13 haftalığım amaözellikle akşamları 6 aylık gibi dolaşıyorum 🥺 kişiden kişiye değişiyor sanırım kimisinin iç karnı geniş oluyormuş benim maalesef öyle bir şansım yok 😅
kedili1anne LLimonn https://ty.gl/wkk16x67xf2qr Ya birde bir kaç ay oyalar Sonrasında 1 pantolonla işi kapatırız
Liimon Bebekmert aynen bende 22 haftalık öyle soruyorlar. Aşıya gittim bi yan dön bakayım falan dediler. Bide kış ya bol giyinmekten falan belli olmuyor