O bez postu benim de aklımdan çıkmıyot ya kapının önüne koyuyorum evi kokutmasın diye poşet içine koyup bağlıyorum o şekilde kapının önüne koyuyorum eşim işe gelip gittikçe çöpe atıyor ama o şekilde bile kapının önünde koku oluyor evde düşünemiyorum 😅