Aselmasal11 Kızlar ben bugün tahlil yaptım sonuç <2 çıktı eve geldim tekrardan test yaptım negatif çıktı halada adet olmadım sancisi var biraz ama akmıyor asla bilemiyorum ne yapcam bu ayda olmadı sanirim