Kızlar merhaba ben bu ayın 7 8 inde yumurtlama oldu 9 unda çatlama oldu ayın 21 inde normalde adet olurum bugun 22 si yumurtlamanın da üstünden 14 gün geçmiş oldu bugun ovulasyon testi vardı elimde denedim silik çıktı test almaya korkuyorum negatif çıkar diye ama adet olcagim ağrısı vardı suan geçti ama adet olmadım va bu ay değerlendirirken çok ağrım oldu kasıklarım neyse benimle aynı durumda olan varmı benimle aynı olup hamile olan varmı