busra3579 Bu haftalarda bebeklerinizin hareketleri nasıl ? Sanki benimki 1 gün çok hareketli öteki gün yorulmuş gibi daha az hareketli. Bir de daha çok ittirme gibi hareketleri var sizin de öyle mi?
Kze busra3579 benimki de 28 den beri ittirme ve saga sola gitme sekilde tekme cok az bence normal hareket konusnda da hep ayni stabil
Simisis Haftadayım nts ye girdim orda uyuyordu korktum biraz bekleyip tekrar girdim hareket çıktı ama doktor takip yapmamı istedi 2 saatte 1 hareket etmesi lazım dedi hareket var ama çok az iyice panik oldum sürekli aklım orda çok zor bi durummuş