Elaninannesi hiç normal düşünememişti bu zaman kadar .. oluştan kalça çıkığı ameliyatlıyım . Biraz geç farkedilmiş 2 yaşından sonda yürümüşüm . Suan sıfır sıkıntım var ama hiç bi doktor normal demedi riske atmayalım dedi ve bunu diten eşimin arkadaşları .. ilk defa bi doktor Çatı muaynesi somadan kesin bişey söylenmez dedi o yüzden öok merak ediyroum .. ve ikisinden de korkuyorum aslında . İstediğini yaparız ama normal seçeneğin mümkünse bunu da bil dedi. Ben ben çok kararsızım hala 39 a gircem nerdeyse 😂