Meliselo Kızlar 18+3 üz biz nasıl gidiyor aynı haftada olan anneler ? Bebek hareketlerini hisseden var mı nasıl bir his ?
Ssdg Meliselo ben anlamıyorum bir kıpırtı var ama bebek hareketi mi bağırsak hareketi mi bilmiyorum 🥹 bebişler kaç kilo oldu kızlar
AslimmmD Meliselo 49 kilo ile hamile kaldım ben şu an 55 im. Ayıma göre biraz fazla aldım ama zayıf olduğum için tolare ettim, bundan sonra daha dikkatli olmam lazım sanki
Meliselo Ayse0434 evet benimde ilk gebeliğim doktor ilk gebelikte daha geç hissetme olur demişti ama bilmiyorum
AslimmmD ibcmom o hissettiğiniz nabız sanırım. Ben de karnımda kalp atışı mı diye yoklamıştım o atımı ama aynı anda diğer elimi de başka bir nabız noktasına koyunca atımların senkronize olduğunu gördüm, kalp atımı değildi
arciha Meliselo 18+5 deyiz hissetmeye başladım ben de arada balık gibi arada pıt pıt bir şey atıyor gibi hissediyorum karnımın alt tarafında kasıklarıma doğru. Doktoruma dün sordum kuruntu değil evet hissediyorsun dedi.Gün içinde değil de genellikle geceleri dinlenme halindeyken hissediyorum bu arada
Ayse0434 Meliselo bizim 13. Haftada erkek dediler siz ne zaman öğrendiniz biraz erken ogrendim ben sanki