Kızım 4 yaş. Birkaç haftaya doğumum var. Hala odasına alışmadı. Ve dediğiniz gibi saniye ayrılsam uyanıp ağlıyor. Babası fln olsa da asla susmuyor durmuyor. Bizde çareyi yeni bebişle topluca yatmakta bulacağız gibi görünüyor. Herkesin hayat dinamiği farklı. Ya durumla barışacağız, yada sinir olup hepimiz birbirimizin moralini bozacağız. Sonsuza kadar nasılsa birlikte uyumayacak, kardeşiyle birlikte oda yaparız birlikte uyumak cazip gelir belki diye düşünüyoruz. Bu durumu doktora sorduğumda normal olduğunu, 4-6yaş arası ayrışma yaşamakta kaygı yaşayabilir normal akışa bırakın demişti. Öyle yapıyoruz. Aksi halde hepimiz için evde terör eser ve hamile halimle başından beri denemekten yoruldum, böyle olması bir dönem için en iyisi olacak gibi görünüyor. Kardeş sesine uyanıp rahatsız olursa da durumu tekrar gündeme alırız, ya gider odasına alışır yada kardeşin ses terörüne kendisi bilir daha da ne yapalım 😅🤭