sevcnnn9 merhaba ben 2 gün önce suni sancıyla normal doğum yaptım ama o an hangi doktor varsa o an o yaptırıyo. Benim doğumum şekerden dolayı riske gireceği için 39.haftamda suni sancıyla doğum yapmamı istedi doktorum. Açılmam olmayınca 4 gün boyunca suni sancı verdiler ama 4 gün boyunca tüm doktor ebeler hemşireler o kadar ilgiliydi ki kendimi özel hastenede hissettim. Ayrıca eşim gece gündüz hep odamdaydı eşiniz destek olsn diye yanınıza hep alıyolar refakatçi de kalabiliyor. Ben aslıgül Hanım’ın nöbetinde doğum yaptım. Bebek biraz zor çıktığı için alttan biraz dikişlerim var ama ilaçlarla daha rahats Ediyosunuz merak ettiğiniz başka bişey varsa yanıtlayabilirim