Gunduzanne Bu durumu yaşayan varmı kızlar ya. Spinal olamam panik olurum, normal olamam zorunlu sezaryen olucam. Tamamen bayılmaktan da korkuyorum uyanamam diye sizde durumlar nasıl ???
turkan403 Gunduzanne ilk gebelik mi sizn benm üc olucak üc sezeryan 29haftalıgız şimdiden lafayı yiyorım düşüne düşüne
Firdevs192 Gunduzanne ben de iki türlüsünden de korkuyorum ilki genel anesteziydi çok zor kendime geldim.
gamzosgamzos Gunduzanne ben iki dogumumuda spinal anestezi tercih ettim ama 3 buçuk ay önce burun ameliyatı oldum 5 saat sürdü ameliyatım yani 5 saat narkoz aldım çok rahat uyandım sadece ilk 15 20 dakika baygın gibiydim sonra hemen kendime geldim sezaryen çok daha kısa sürüyor 😊
Gizemalp Gunduzanne ikisini de yaşamış biri olarak spinal kadar rahat bir şey yok. Panik olurum diye şartlandırmayin lütfen kendinizi. Bebeğinizin doğum anına şahit olunca panik falan kalmıyor 🥰
Bbuusra Bnguuu_102 Orda kafayı yiyordum eşim çok korktu. Odaya geldim ayağa kalkmaya çalışıyorum ağlıyorum bacaklarımı hissettmek istiyorum diye. Eşim deliriyprum sandı hemşireyi çağırdı o konuşunca sakinledim. Ocak sonu doğum var. Tek düşündüğüm o bacaklarım odun gibi oluşu ve hemen hissedememe hissi
Eylul41 Gunduzanne hepsinden ayri korkuyorum 3. Sezaryanim olacak 1 bebegimi erken dogum sebebi ile kaybettim . Sonrasinda ameliyat oldum rahimde operasyon gecirdim. Ayrica serklaj dikişliyim hemde 3. Sezaryen benim korkum hadsafhada Allahim kurtarsin bizi. Ben genel düşünüyorum ama bakalim dr uygun gorurse tabii
Yuuki Gunduzanne Benim ikinci ve deli gibi korkuyorum birincinde hiç birşey bilmiyordum, ama şuan çok erken olmasına rağmen korku var içimde birde çocuğumu arkada bırakip ameliyata girme dusuncesi karmasigim 😢
1998_irem Gunduzanne spinal ol ben cidden spinali bana yaptılar o dakika uyuştum yatırdılar içimden dedim bunu bulandan Allahh razı olsun hem ameliyattan çıktıktan sonra da rahat oluyor hemen uyusukluk geçmediği için dört beş saat rahat oluyosun
ikimelekannesii22 Gunduzanne ilkinde uyutulmadım ikincidede istemem bizzat sahit oluyosun herseye doğar doğmaz görebiliyosun bebeğini 😇
gunesveguney Gunduzanne offfff napcaz bilmiyorum okuyunca bile ağlayasım geliyor. İlk doğumum spiraldi 3 defa iğneyle girdiler belimde 2 sene ağrı kaldı o yüzden çok korkuyorum tekrar olmaktan. İlk doğum sezeryan olduğu için normal olamıyorum. Mayıs ayında da bi ameliyat oldum ilk defa genel anestezi aldım ve birden o boşluğa bayılıp gitmek beni çok korkutuyor uyanırken de zor kendime geldiğim için çok korktum şuan travma oldu uyanamama korkusu aklıma geldikçe kötü oluyorum bende napcaz bilmiyorum 🥺🥺🥺🥺
meryinthemood Gunduzanne ben korkmuyorum diyordum ama herhalde korkuyorum ki sezaryandan alakasız da olsa geceleri kabuslar görmeye başladım demek ister istemez panik yapıyorum gibi 🤦♀️
turkan403 Gunduzanne Rabbim yardımcın olsun inşallah🤲 saglıkla gelsin inşallah🤲 ne ilk ne son ilaki dogum korkusu oluyo normal 🤭 bn ikisnde ağlayarak giridm anestezi doktoru sakinleştirdi bunda da zırlyacam gibi yine
Deeerya Gunduzanne yok ozaman uyutuyorlar hemen sen panik olursan tansiyonun çıkarsa merak etme Dr um anlattı bende iki genel anestezi şimdi üçüncü spinal düşünüyorum paniğim Allah’ım sağlıkka kucaklamayı nasip etsin hepimize 20günüm var dua edelim birbirimize anne olmak çok zor çocuklarımı çok seviyorum ana anne olmayı hiç sevmiyorum kaygı endişe evham ruhen bedenen yoruyo çocuklarıda yoruyo iki taneyi bırakıp üçüncü için gidicem kuzularım aklımda
Alpmom__ Gunduzanne zorunlu sezaryen olacağım ilk gebelik . Spinal düşünüyorum allahım çok az da kaldı düşündükçe delirecem gibi oluyorum . Günü de belli değil her an olabilir stresi de var . Allah hepimizin yardımcısı olsun