ymelike35 37+4 30 Aralık sezaryan olucam makat geliş olduğu için fakat dün geceden beri aşırı kasılma geçmek bilmedi kafası dimdik yukarda sol göğüsumde yürüyorum geçmiyor yatsam nefes alamıyorum böyle olan varmı yada doğumum mu yaklaştı anlayamadım giti ilk gebeliğim.
12betul ymelike35 valla artık ben de şaşırdım sancı var kasılma var açılma yok 36+2 yim . Aslında 37 geçsem yeter bana ama kızım hem sabırsız hem gelesi yok anlamadım gittş
Ssssserapppp 38+2 haftaligiz, 2-3 gündür bende çok kasiliyorum ama cogunlukla akşamları. Sancı hissetmiyorum, çarşamba doktor kontrolüm var bakalım ne diyecek. En son açılmam yoktu ve bebek kanala girmemisti