_ruveyda06 Merhabalar 3 buçuk yıllık evliyim 3 yıl önce kimyasal gebelik yaşadım daha sonrasında genetik test yaptırdık resimde eklediğim gibi pıhtılaşmaya meyilli çıktı tabi tedavide görüyoduk gebelik oluşmamıştı 17 aralıkta doğal yoldan hamile olduğumu öğrendim hemen hastaneye gitmeme rağmen doktor kalp atışı bekleyip sonrasında oksapar kan sulandırıcı ve coraspirin başlamam gerektiğini söyledi 2 gün önce tekrar düşük yaptım ihmal olduğunu düşünüyorum hemen başlayabilirdi iğneyi ve hapı neyse… ankarada pıhtılaşma yaşayıp doktorundan memnun kalan varmı varsa yazarmısınız hangi hastane ve doktorda takiplisiniz?
Gamze3406 _ruveyda06 bir 19. Hafta anne karnında ölüm, birtane 12 hafta düşük bir tane 6 hafta düşük. Sonra merih bayram hoca ile tanıştım bebeğimi sağ salim kucağima aldım, ozaman gazi perinatolıji bölülüm dali başkanıydı, şimdi özelde.
Gamzeeeeeee06 _ruveyda06 kesinlikle geciktirilmemeli hatta iğneye başlanmalı ben eco kullanıyordum düzenli o bile yeterli gelmedi kimyasal geçirdim. Deniz esinler canım araştır. Şu an 37 haftalığım ihmal etme bunu
Gamze3406 _ruveyda06 ben hamile olduğumu muayneye gittiğimde öğrendim, direk başladik 8.aya kadar kullandık
Aslhn Ufuk üniversitesi hastanesinde prof Dr emre Göksan pabuçcu ya ilk gebeliğim de gitmiştim çok güler yüzlü sakin ve iyi bir doktor fiyatları da çok aşırı olmuyor o hastanenin