Happy kidse henuz alışamadim. Deneyimli annelerimiz vardır bekki. Göğüs ucu yarası oluştu .26 günlük anneyim. Bebek sık emiyor haliyle dinlenemiyorum. Lansinoh kantoron gümüş kapak kalkan bir sürü sey denedim. Madecassol krwm aldık yeni. Bir de tahin üstü yağ sürüyorum. Yaptigim şeyler hafifletiyor ama geçmiyor. Bebege mama vermek istemiyorum ama göğsümü gece dinlendirmeye ihtiyacım var sanirim artik 😔 nasıl geçecek geçtiğini nasıl anlicam ? Hem emzirmede başa sarıyorum sanki. Bir de nemli mi olmali yoksa kuru mu? Gümüs kapak takanlar altına krem sürüyor mu ? Öneriye çök ihtiyacım var. Ağlaya aglaya emziriyorum