Merhaba benimde bugün baş ağrısı ve hafif mide bulantım oldu akşam üstü eczanede tansiyon ölçtürdüm 14 9 çıktı doktoruma yazdım tek seferlik olduğunu söyledim yükselince tekrar yazmamı söyledi şuan takipteyim yarım yada saatte 1 ölçüm yapıyorum 13-8 yada 12-7 falan çıkıyor