Nisbaral merhaba benim ikinci hamileliğim yüzyıl serap hanımdı doktorum yine onunla başlamıştım ama özel sağlık sigortası kaldırılmış o yüzden doktor değiştirmem gerekiyordu. medipolde nergiz hanım a denk geldim tesadüfen, aşağıdaki yorumda olduğu gibi alaycı bi tavrını falan görmedim doktorun muayenesi kısa sürmüyor watsaptan anlık yanıt alabiliyorum, her muayenede renkli mutlaka gösteriyor bebeği ilgili bi doktor ben seviyorum kendisini, isterseniz bi araştırın 🙏🏼