Merhaba arkadaşlar hep burada gerçekten doğum hikayelerini okurdum takip ederdim sonunda ben de minik bebeğime kavuştum çok şükür 🐣
Cuma günü kontrolüm vardı nstye bağlandım 38. Haftama yeni girmiştim daha nst de beneğin hareketleri yavaşlamıştı tekrar bakıldı yine aynı çıktı bi kaç saat bekledik tekrar bakıldı yine aynıydı normal doğum bekliyorduk bu arada doktor böyle olmaz normal değil sezaryen yapmamız lazım dedi saat 16:00 da bebeğim kucağımdaydı spinal anestezi yapıldı ilk başta tedirgin oldum ama hiç acımadı desem yeri ameliyattan çıktım bi kaç saat sonra yürütmek için kaldırdılar biraz ağrım oldu evet ama sonra ki yürüme için beni sadece ayağa kaldırdılar ben kendim yürüdüm bugün ikinci günüm ve ben ilk günde şuan dank şükür çok iyiyim kendinize güvenin bebeğiniz her şeyi unutturuyor 🐣🌸