mel0717 Merhabalar 8 haftalık hamileyim idrar yolu enfeksiyonu çıktı. Bu durumu yaşayan var mı? Neler tavsiye edersiniz
N135A mel0717 bende de var o doktorum hem fitil verdı hemde suda karışan tozdan verdı umarım geçer benimkide
Arzuyn mel0717 bana da doktor ilaç verdi toz olandan ama dut kurusu kaynatıp içmeye başladım içine de ayva dilimi ekliyorum ama dut yemiyorum çok şekerli diye ve bol bol su içiyorum
Mejsa mel0717 bol su için bende de çıkmıştı 12. Haftada falan ama az ilaca gerek yok bol su içsen geçer dedi doktorum 16. Haftada yoktu bu ay henüz kontrole gitmedim tekrarlamadıysa geçti ama yüksek değilse idrar enfeksiyonunuz tabi eğer doktorunuz ilaç verdi ise onu kullanıp bol su içebilirsiniz tekrarlamasın diye. Bir de kızılcık iyi geliyormuş donmuş kızılcığı şekersiz bir şekilde kaynatıp sabahları aç karnına ve akşam içerseniz oda iyi geliyor
Aise2861 Arzuyn dut kurusunu bir fincandan fazla içme de. Bana da biri öyle söyledi . Bende kaynatmıştım da korktum içemedim sonra su içiyorum. İç çamaşırımı değiştiriyorum her gün bir belirtim yok ama idrarda çıkıyor :/
Arzuyn Aise2861 günde bir bardak içiyorum zaten fazla tüketmemek lazım ama etkisini gördüğümü düşünüyorum
Handaaan Aise2861 doktor dut kurusu suyuna birşey derdimi icebilirsin yada icemezsin diye benimde geçmeyen bı enfeksiyonum
LLavinya Bende de hamileliğimin başında beri sürekli oluyor sirkeli sunile taharetleniyorum sık çamaşır değiştirip çamaşırlarımı ütülüyorum ve hep kuru tutmaya çalışıyorum özel bölgemi. Böyle azalttım baya, size de faydası olur umarım