HaticeCandar Hanımlar hamilelik döneminde baş ağrısı çeken var mı ? Baş ağrısı normal mi yani bu dönemde ?
Aysedgrlikrkmz HaticeCandar bende zaman zaman oluyor halsizlikten kaynaklı bi de değişik bi stres bombası oluyor insan ben öyle oldum en azından ondan da başım ağrıyor 😱😱
ebrarmom08 HaticeCandar hic araliksiz 4 5 gundur agri kesiciyle gcmeyen gzlerime kadar vurran gece bile devam eden bi bas agrisi var bende bide hic durmadan agliyorum agladkca dahada siddetleniyo
Edaasik HaticeCandar şuan bille ağrıyor yoruldum artık 2 günde bi ağrıyor hamile olmadan önceden ağrırdı ilac icerdim ama bu kadar sık ağrımazdı 😔 gece ağrıdan uyanıyorum 😔 hicbi cağrs yok canım 12 haftadayım 8. Haftamdan beri ağrıyor
HaticeCandar Aysedgrlikrkmz Halsizlik yada stres yok ama acayip bir şekilde baş ağrısı oluyor yaklaşık 2 haftadır ara ara 🤦🏻♀️
Aysedgrlikrkmz HaticeCandar geçmiş olsun canım Işık’ları kapat karanlık ve sessiz bi yerde uyumaya çalış istersen 🙏🏼
edaozdxx Hormonlardan dolayı dönem dönem sürekli ağrılar oluyor kızlar ben baş ağrısı sorununu alnıma az miktarda vicks sürerek atlattım her defasında. 🙏🏻 5 dk içinde ağrı diye birşey kalmıyor. 33 haftalığım bu zamana dek sadece 1 sefer parol aldım. O derece etkili oluyor vicks...
ebrarmom08 HaticeCandar inanrmsn hala agliyorum 😔 burnum felan tkandi 😑 nolck bu halim esim cok sorunlu bir insan oldgumi soyledi cocuk gbi davraniyomusim 😑😑😑