Kontrol diye gittim Malesef alel acele normal beklerken sezeryanq alindm 340 haftalik diye düşünürken 35 haftalık gelişmemiş ve sütü kalmamış bebek te aşağı hiç inmemiş hayati risk ten alel acele sezeryan yaptım buna kuvez e kesin alınır dendi ama çok şükür bebek im çok küçüktü ama çok güçlü doğdu kuvez e alınması çok sukur