NUR_22 doktorlar gamilelikte illk 3 ay veriyor sonra multivitamine geçiyorlar. Evet onun icinde de folik asit var ama ilk ayalrda kullanilana gore daha az . O yuzden doktorunuz yazdiysa kullanin, kadin dogumcunuza guvenin. Guvenmiyorsaniz tabii danisin