Selamlar,
Acıbadem’de bir doktora görünüyordum ancak ne yazık ki bugün pek hoş olmayan şeyler duydum kendisinden. Ondan dolayı doktorumu değiştirmek istiyorum. Acıbademde Meliha hocayı, Ümitte Murat ve Dilek hocayı tavsiye ettiler. Sizin gidip de memnun kaldığınız doktor var mı? Yardımcı olursanız çok sevinirim, biraz acil 🙏🏻 şimdiden teşekkürler.