58ee yaaa bende 16 haftalığım o kadar çok istiyorum ki hissetmeyi inşallah o duyguyu yaşamak nasip olur kimi 22 haftadan sonra anca hissedilir diyor ben erkenden hissedip iyi olduğunu hep bilmek istiyorum
Gözün aydın canım benim hayırlısı ile kucagina almak da nasip olsun