Bende 18 im bende cumadan beri böyleyim ne gece uyuyabildim ne oturabildim sol kalçama bıçak giriyor magnezyumu dün 2 ye çıkarttım bugün bi tık daha iyi gibiyim artık haftasonu o kadar huzursuzdum ki bu ağrı neymiş dedim bıçak gibi giriyordu ağrı şimdi de ağrıyor ama dün kadar değil