Seymoli38 Merhaba kızlaarr, Doğum yapalı 27 gün oldu. Kanamam başlarda biraz oldu sonra gün geçtikçe azaldı. Bazen 3 gün hiç leke değmedi bazen kahve leke değiyor bazen de taze kan leke şeklinde değiyor. Ara vere vere. Normal mi ?