kader26_ gezentianne evet cok haklısınız ama diğer türlü yeni güncel isimler de benim içime hiç sinmiyor 🥹 onları koyanlarda çok bunlar zaten öyle böyle zorla seçtiğim isimler 😂😂 sizin var mi aklınızda daha güzel isimler🌸
ucanpayanda Miray tatlı bence.. Durusunu bilemem cok var duru ismi. Lina da çok defne zaten bir sürü…
kader26_ Ecemakkuzu tercih meselesi tabi naif , kibar isim isteyenler bu isimleri koyduğunu düşünüyorum.
gezentianne kader26_ Güncel dediğiniz isimler bence bunlar zaten🤣🤣 herkes Doğa,Defne,Duru,Mira,Alya,Arya,Derin,Mina vs🙈 Ben Birce veya Dünya düşünüyordum Dünya koyacağız sanırım. Oğlum Barış🕊️ Bunlara ek Lidya,Leyla,Rengin,Mercan,İdil,Güneş,Belis önerebilirim💐
bengonca Gel bacım sen beni dinle. Üçü de çok güzel üç kızın olsun her birine birer tane koyarsın 🌸❤️
2106 Bence de çok zor 38. haftada karar verdim nerdeyse çikolatası yetişmeyecek sandım ama neyse ki yetişti şimdi bekliyoruz 🥰 siz içinizden geleni yapacaksınız ama yine de duru miray diyorum 💐