Seah 2 adet geçirdim yani 2,5 ay sonra hamile kaldım korkma ilk gebeliklerde olabiliyomış ikinci gebelikler daha iyi sonuç veriyo çünki vucut kendini hazır hissediyo mutlaka 2 adet geçir doktorum eğer vucudun dinlenmezse 2. De düşükle sonuçlanabilir demişti hiç korkma sağlık probleminiz yoksa Allahın izniyle olur elbet rabbim sanada nasip etsin inşallah🙏