Merhabalar, ben bir senedir evliyim. Bir tane düşüğüm oldu bir daha da gebelik elde edemedim. İnfertiliteye yonlendirildim ancak henüz gitmedim. Burada bazı kişilerin doktora yumurta takibi yaptirdigini ve ilaç kullandığını okudum. Bana biraz bilgi verebilecek kimse var mı
Şuanda adetin ikinci günündeyim. Doktora ne zaman gitmeliyim 🙏❤️