Mommytu bnde almnyadayim ilk dogumunuz 4 yıl olduğu için ssvd onermislerdir, bnm drum dogum şekli ne olacak diye sorduğumda ins normal istiyorsan demişti öncelik hep o , yatis yapıldığında da bakiliyo duruma normlden sezeryaba döndü arkadaşımın dogumu