Tansiyonum düştü kızlar onun için hastaneye geldim tansiyonum normal çıktı Nst istedi doktor ,bebek baş geliş pozisyona girmiş dedi . Rahim ağzını ölçemedim dedi ama bu hafta doktoruma randevum var o yüzden ona sormadan yaptırmak istemedim siz yaptırdınız mı nasıl ilerledi süreçleriniz