Kızlar selam bugün karnımda batma hissi yaşıyorum bebeğim sağ tarafımda ve hareket ettiğinde bu batma hissi daha da şiddetli oluyor kramp gibi göğüs altımda ve karnımın sağında var nefes alıp verdikçe de acıyor ama solumda hiç yok tek taraflı Bu durumu yaşayanlar var mı bu haftalarda sizde durumlar nedir ?