Babyybabyyy bende 39. Haftaya girdim doktor her hafta NST için çağırıyor ama iki haftadır gitmedim, artık yarın gitmeyi düşünüyorum benim kızın gelmeye niyeti yok gibi,hareketli bir bebek ama en azından içim rahat olsun diye gidicem mecbur. Yatış falan isterse kabul etmicem ilk oğlumda o hatayı yaptım bi daha yapmıycam