Valal benim hiç düzene girmedi 38 haftalığım Allah tan sağlıklı oğlum ... sabah zaten mesaideydim poğaça felan en düzgünü sandviç di.. 32 ye kadar böyle sonra da yumurta dan tiksindim .. zaten evde et balık asla pişirmedim yapınca ylyemşurodjm dışarısına ara ara döner felan filan şeklinde tüketebşldşm .. o yüzden b12 iğnesi kullanmak zorunda kaldım .. ama meyve sebze hep tükettim sanırım o yüzden sıkıntı yaşamadım .. istediğin kadar diyetisyene git danış felan için alamayınca yiyemşyrosun yemeği 😒 birde keşke ailemden birileri olsaydı yaşadığım ilde en qzından ev yemeği yerdim .. yakınlarında biri varsa şanslısın