tosuncuk25 Medical Parkta Perinatoloji uzmanı Prof. Dr. Cihan ÇETİN’e giden var mı? Tip 1 diyabet ve riskli gebeyim 18. Haftalik hamileyim. 20. Haftada detaylıya gircem. Bu hastanede takipliyim. Bu hastanenin Peronatoloji doktoruna randevu almadan once sizlere de danismak istedim.
Hellobeybii tosuncuk25 ona gitmedm ama Prof. Dr. Cihat Şen e gittim. Şuan Route İstanbul da özel muayenehanesi var Yenibosnada, Ataköy diye geçiyor. Yıllardır Memorial Bahçelievlerde perinatologtu. 7700 tl ye yaptırdm detaylı ultrasonu. Memnun kaldm
Eesraaa34 tosuncuk25 merhaba gittiniz mi memnun kaldınız mı nasıl geçti bende oraya gitmeyi düşünüyorum ama araştırıyorum
Sevvalyilmaz 2 sene göztepe medicalparkta çalıştım eski asistanı yakın arkadaşım ,ben medipole gidiyorum ama arkadaşıma ne zaman gitsem diye danıştığımda cihan hoca 22+¾ gibi çağırıyodu genelde hastalarını sende öyle git demişti
tosuncuk25 Eesraaa34 Begenmedim beş para etmez. 20 dk kadar bakti. Hic bisey konusmadi. Raporda hersey yaziyor dedi. Saglikli mi sihhatli mi diye sorduk iyi herhangi bir sorun goremedim allah anali babali buyutsun dedi gonderdi verdigi fotograflarda hic bisey anlasilmiyo 21. Hafta gittim. 5950 TL verdim ama her bir kuruşu ziyan
Eesraaa34 tosuncuk25 gerçekten mi eşim oraya randevu almış yarına :( inşallah bizede öyle yapmazlar. Rapor uzun mu
tosuncuk25 Eesraaa34 Rapor uzun ama inanin hic memnun kalmadim. Yani iletişim sorunu var. Belki size farkli davranir bilemem ama ben son doktor olsa yine gitmicem ona
Eesraaa34 tosuncuk25 siz sormadığınız sürece size bilgi vermedi mi . Ona göre tedbirli gideyim bende yani en azından muayene esnasında soru sorarım. Muayene boyunca sizinle hiç iletişimde olmadı mı
tosuncuk25 Eesraaa34 Muayene esnasinda soru sormamami goruntu alabilir miyiz diye sorunca renkli kisimda alabilirsiniz dedi ben size anlatmadan bazi terimlerle ilgili soru sormayin dedi ben size gerekli aciklamalari yaparim dedi bekledik en son resmen hadi yallah demedigi kaldi hersey raporda yaziyo doktorunuz yorumlar size dedi
Eesraaa34 tosuncuk25 umarım bizde böyle olmaz yarın öğle randevumuz var bizimde. Ultrason fotoğrafı çok mu kötü ya paylaşma şansınız var mı 🥲
tosuncuk25 Eesraaa34 Şuanda paylasamam da paylassam da anlasilabilir degil zaten kilom da oldugu icin beceremedi
Hasret72 Bahçelievler medipol serdar kaya penetoloji çok iyi ben çok memnun kaldım. Bir saaten daha fazla baktı ve CD vs rapor imzalı verdi, resimler de gayet meti. 21 haftalık iken ben gittim detaylı ya öneririm size de
Eesraaa34 tosuncuk25 offf çok tereddüt oldum çok araştırmıştım çok memnuniyet görmüştüm onlar nasıl memnun kalmış anlamadım :(