Glbn00_ee Bebeginde veya tanıdığında hamilelikte yediklerinden dolayi veya eklediklerinden dolayi leke olan var mi? Kızımın saçının aralarini pembe boyadım eşim benimle inatlasiyor bebeğe geçer diye 😂
Rabiamina Glbn00_ee sen boyasan neyse de kızının saçıyla ne alakası var. O zaman 9 ay eldivenle gezelim. Hiçbir şeye dokunmayalım 😅
Glbn00_ee Rabiamina bende çok güldüm 🤣🤣🤣 yani inandiramiyorum da yemedim ya yesemde olmaz korkma dedim yok diyo 🤣🤣 geçen gün gida boyali mavi pasta yedim rengarenk dogmaz inşallah 😁😁
Rabiamina Glbn00_ee kocan da buraları mı okuyor ne yapıyor 😅 rengarenk çocuk da güzel fikir. O ne öyle hep beyaz, sarı, esmer çocuk 😅