Ebru_ebru 2zannelerii tüm hurafeler kız diyordu oğlum olacağını öğrendik ☺️ yüzük testi de yapmıştım kız çıkmıştı.
Erdalmert 2zannelerii ben yaptım ilk hamileligimde de yaptım yüzük erkek gösterdi dogru çıktı bunda da yaptım kız çıktı ve buda dogru çıktı 😊
2zannelerii Erdalmert ben ailemde denedim doğru çıktı hepsi valla bende de 6 çocuk gözüküyor eyvahh dedim valla 😂😂