Mihriban8 merhaba bende tam bunla ilgili post açayım dedim sizinde durum aynıymış bende 38+3 haftamdauım sağ kasık ağrımdan ne hareket edebiliyorum ne en basit işi yapabiliyorum . Saatlerdir geçmesini bekliyorum . Acaba bu neyin işareti doğum mu başlayacak benim nişanım gelmedi .