duyguu11 Kabin boy araba almayı düşünüyorum ancak ilk doğduğunda kullanabilir miyim? yenidoğan yatırılabiliyor mu yatış pozisyonuna getirelerek
Dilan1998 duyguu11 bende yeni aldım evet yatıyor ve diğer arabalara göre daha az her kaplıyor ve daha kullanışlı