raabiiiaaaa Kızlaaar yarın nasipse 38+2 ile sezeryan doğum yapacağım önericeğiniz veya şunlara dikkat et diyeceğiniz birşeyler var mı🌸Bu arada dua ederseniz çok sevinirim yavruma sağlıkla sorunsuz bir şekilde kavuşayım inşeAllah🫶
Burcuilker1 raabiiiaaaa ilk doğumun mu bilmiyorum ama korkma sezeryan dan ilk ayağa kalkış illa zor olacak ama inan sonrası çok güzel geçecek sağlıkla kucağına Alman dileğiyle 🥰
Mervecnplt raabiiiaaaa sağlıkla kavuşun inşallah 🌸 yanınıza kayısı kompostosu yapıp götürürseniz çok iyi olur yeme içme başlayınca içebildiğiniz kadar su için ve ilk ayağa kalkmadan sonra fırsat buldukça iyi hissettikçe az az da olsa yürüyün çok çabuk toparlarsınız inşallah 🥰
Pksybk46 raabiiiaaaa merhaba siz mi istediniz. Yoksa doktor mu gün verdi 39 haftalarda sezeryan yapıyorlarsa ondan sordum bebeğiniz kaç kilo acaba ben 36+3 haftadayım bebek 3 kilo kaçıncı haftaya verirki bana
raabiiiaaaa Mervecnplt çok teşekkürleer tamda bu şekilde yaptım ve kayısı kompostosunun aşırı faydası oldu gaz kpnusunda🫶
raabiiiaaaa Pksybk46 yok hayır ben istemedim bebeğim 4 kilo üzeri çıktığı için mecburi sezeryan oluyorum🌸alan daraldığı için daha fazla beklemeye cesaret edemedim😊 Genellikle 38 ve sonrası sezeryan oluyor çünkü bebek 37 de zamanını doldurmuş oluyor. Haftaya büyük ihtimalle çatı muayenenizi yapar ona göre belirleme yapar doğumu
okuyananneeeee raabiiiaaaa hayırlı bir şekilde sağlıkla kolaylıkla geçsin doğumunuz 🩷 Minik yavrunuza Rabbim uzun hayırlı ömürler versin , yolu bahtı açık olsun 🥰
Melosum34 raabiiiaaaa Allah sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah 🙏 depend/kayısı kompostosu/biter çikolata /nescafe yanınızds götürmeyi unutmayın mutlaka çantanızda bulunsun ameliyat sırasında başınızı oynatmayın yoksa doğumdan sonra baş ağrısı yapıyor bilginiz olsun ☺️
Alya06 raabiiiaaaa öncelikle sağlıkla kolaylıkla kavuşun bebişinize 🤲🏻 Nescafe kesin için bir de komposto gaz için
Mervecnplt raabiiiaaaa çok sevindim sizin adınıza bende çok rahat bir süreç geçirmiştim bu şekilde 💕 hayırlı olsun
raabiiiaaaa Hepinizee teşekkür edeeerim kızlaar darısı doğum bekleyen herkese inşeAllah yavrularımızı sağ salim büyütelim🫶
Mert23 raabiiiaaaa rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bende 20 günlüğüm yeni doğum yapmış biri olarak kolay olmayacak ama bir haftada toparlıyorsun bol bol yürü sezeryanın ilacı yürümek ve ilk andan itibaren sık sık emzir sütün gelmesede emzir hem kanalların açılır hem ağrın azalır