Miray_mina3 36+2 yim de 37. Haftanın içinde miyim acaba anlamadım bide ne zaman sezeryan olabilirim hala bişi anlamıyorum 🥹🥹
Leylasiva21 Miray_mina3 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 38 haftalık gün verir diye tahmin ediyorum
ikibaloglanannesi Oğlum 37+0 da doğmuştu suyum geldiği için. İkincime hamileyim doktorum şuanlik 37 ortası 38 başlarında dedi