Ezgiii93 Kızlar merhaba 7+4 haftalık hamileyim mide bulantım çok fazla ama hiç kusma olmadı sadece genelde yemeklerden sonra ve yemek yerken midem bulanıyor onun dışında ağız tadım aşırı değişti ağzım da sanki demir yemişim gibi sürekli bu tat var ve bu daha çok mide bulantısı yapıyor ne yapmam lazım ve tahmini ne zaman geçer yaşayan var mı acil destek
SunaKzl Ezgiii93 10 haftadan yazıyorum sana 5 haftadan beırıdır ne yedıgım yemegın tadı var ne ıctıgın çayın bımde kutuda nanelı sakız var 25 tl fılan onu al her ağzın eksıgınde cıgne benı çok rahatlattı bu arada gavıscon da arasa ıcıyorum o da nanelı o da ıyı geliyor dua edıyorım gecmesı ıcn
Slntnz Ezgiii93 bunlar iyi günlerin diyip seni korkutmak istemem ama benim de ilk midem bulanıyordu kusmuyordum lakin bir başladım kusmaya ki aahhhh 12 haftalığım ama hala öyleyim ağız tadım yok. 🥹 umarım senin hemen geçer
Tgbkts Ezgiii93 bugün 8 oldum aynıyım malesef 🥺 ilk gebeligimde asla olmamıştı o yüzden ekstra üzgünüm 🥺
Sesisa Melekemre0601 bulantı biraz genetik sanırım benim 22 hafta oldu hala geçmedi önceki oğlumda da doğuma kadar kusmustum
Nlykpnk 11 haftalığım hala bulantı ve iğrenç bir ağız tadı var, ağzımda sürekli acı bir tat var, geçmesi için dört gözle bekliyorum resmen
Ay58 Gebeliğin başlıca belirtileri malesef çoğumuz yaşıyoruz ben 5+1im ama bende bile aynı durum söz konusu biraz sabır 16. Haftadan sonra daha rahat oluruz gibi geliyor :)))
Nraltnk Durum aynı ben de 6+3 oldum gün içinde kusma olmayan belirli aralıklarla bulantı ve ne yersem yiyeyim geçmeyen bir ağız tadı yaşıyorum. Fakat önceden 2 kaybım olduğu için belirtilere seviniyorum :)