Miran83 Merhaba kızlar 14 haftalık kanamam oldu üç gündür paraseton kullandım ağrım çok ama lekelenmeye döndü kanamam. Ve sanki hareket hissetmiyorum bebeğimin normal mi kafayı yiycem düşünmekten
dygsss Miran83 haftanız erken bence düzenli hareket hissetmek icin ama içinizi rahatlatmak icin acile gidebilirsiniz