Canım ilk gebeliğimde karnım 7. Ayda falan belli oldu dışarıdan bakılınca hamile denilebilirdi. Şuanda aynı 2. Geceliği 4. Aya yavaş yavaş ilerliyoruz. Ama karnım genetik olarak normalde de yok benim. Bel ve karnım ince popom çok büyük kilo basem ve popoya gidiyor bende. Birde karın iç zarı iç hacmi çok geniş olanlarda galiba belli olmuyormuş. Ve çatlaklar oluşmuyormuş. Doktor bana öyle demişti. Karın iç zarın çok geniş demişti. Bu nedenle hiç en ufak çatlak dahi oluşmamıştı yada herhangibir gerginlik vs