Meryemysn Kızlar ben 6 haftalık oldum ama iki defa gitim doktora Altan muayene edip keseyi görüyor ama 5 haftalık diyor ya sağlıksız ya geç dölenme dedi karnımdan gözükmüyor sadece alt muayene de görüyor
Selda21- Meryemysn bende 6 haftalık hamileyim Kese var yolksac var ama kalp atışı yok yarın tekrar gidicem
Meryemysn Selda21- normal ben diğer hamileliğimde 8 haftada duydum 9 haftada kalbi durmuştu inşallah duyarsınız