Kızlar selam. 5 haftalık gebeyim. Ancaq hamilelerde görünen göğüs ağrılarım hiç olmadı. arada karıncalanma ve bitiyor. Bacaklarım sızlıyo belim ağrıyo halsizim. Ancak yemeklere karşı hassasiyetim de yok. Ömceden 5 düşük yaptım. Kan sulandırıcıya da ihtiyaç yok. Arada boğulmalarım oluyo sizce herşey nirmalmi bebeyim gelişiyormu. Bulantılarım da yok gibi. 4+2 de vajinal kese göründü 3 mm. Herşey yolundamı sizce