sednc0 Annelerim,sizde de hamileliğin başlarında ve ortalarında bi sinir bi öfke var mıydı kimseye tahammül edememe hele ki eşlere ?
Meltemanneolsun sednc0 bana birden oluyor bazen. Çok çabuk sinirim yukseliyor bağırıyorum sonra geciyor
Pembiskizim sednc0 17. Haftadan bildiriyorum eşimin nefes alması bile batıyor sadece eşim değil çoğu kişiden tiksiniyorum ama çenemi tutuyorum içimden Allahım bana dizginilk ver diyorum 😂😂
Deleted33000 sednc0 ay olmaz mı patlamaya hazır bomba gibiyim resmen eşime takıyorum bazen ama hırsını alamıyorum en son geçen gittim haklı sebepten okulda iki tane müdür yardımcısıyla tartıştım biraz kendime geldim ama bugün yine soldan soldan geliyorlar🤣🤣🤣🤣
M_c sednc0 gerçekten kimseye anlatamıyorum adım sinir hastasına çıkacak henüz 10 haftalık ama ben tam bir sinir küpüyüm. Farkında olduğum halde küçük şeylere aşırı tepki veriyorum. Yeni evliyiz çok şükür hemen bebek haberi aldık ama eş olamadan anne baba adayı olmaya adapte olmak zorunda kaldık ve benim bu sinirli halim işlerimizi çok zorluyor.. çözümü var mı bilmiyorum
meryemefem Bende başlarda yoktu ama ortalarda şuan var kriz geçiriyorum resmen şuan sırf kızım akşam yemeğini yemedi diye sinirden ağlıyorum tabağı bile döktüm artık nasıl başedeceğim bilemiyorum
Alpmom__ sednc0 hiç olmadı . Hele eşime karşı aslaaaa hep yanımda olsun istedim son zamanlardayız artık değişmedi daha çok bağlandık 🫂 🥹🥹
gezentianne sednc0 ayy ilk gebeliğimde yoktu cok mutlu cok enerjiktim cinsiyet erkekti.Eşime cok düşkündüm. bunda ise aşırı sinirli gergin depresif duygusal başladım kız oldugunu hissediyordum bilimsel olarak da progeston yükseliyormus iki kadın kromozomu bünyeye fazla geliyormus. Gerçekten eşimi boğasım geliyordu😒🤣 Cinsiyeti de öğrendk Kızımz oluyor💕🤣 Tahamül sinir biraz geçti benm 13-14 haftadan sonra biraz düzeldm sanki
Dolunay_dolunay gezentianne HAHAHAHAH Kadın kromozomu fazla geliyormuş kısmında ciddi güldüm 😄😄 ben normalde sakin biriyken su an çabuk sinirlenen birine döndüm ve alınganım geçen eşim tv kanal bulamamış inci tanelerini açmış telefona bakıyordu ben pavyon izliyorsun resmen benim yanımda başka kadına bakmak bu demek diyip ağladım açtım geçtim izlemedim biz bu dizi başladığında beraber izledik yorumladık dedi sonradan hatırladım ajdjdkdk
Pembiskizim gezentianne hayır erkek canım aksine kızımda çok yumuşaktım sürekli ağlardım hep iyi niyetli düşünürdüm yoldaki karıncaya üzülüp oturmuş ağlamışlığım var ama bunda bazen ümmeti müslümandan nefret ediyorum Allah affetsin herkes sinirlerimi bozuyor bazen 🤦♀️
Mommya Ben sonlarındayım 33. Haftadan beri sinir patlamaları yaşayıp her halta da ağlıyorum sürekli😂 kardeşlerimin bir arada konuşmasına bile tahammül edemiyorum bazen susun herkes sussun falan diyorum manyak gibi
Gunduzanne sednc0 evi terketmişliğim var istediğim tv kanalı açılmadığı için😂 ki çok iyi huylu biriyimdir
Sazenin Ay benim ilk aylarda çok oluyordu sebepsiz sinir geliyordu, eşime dedim çok sinir oluyorum az vurayım sana geçsin diye 😅 kum torbası niyetine kullandım adamcağızı 🤭 işin garibi hafifliyordu sinirim 😄
Alpmom__ gezentianne ben çok mantıklı buldummmmm 🤭🤭 aaaaa çevremdeki hamişleri şimdi daha iyi anlamaya başladım
Elfnr_ sednc0 ay evet ani parlamalarım çok oluyordu ama istemsiz olduğunu belirtiyordum hemen Allah’tan anlayışlıydı 😅