İlk 3 ay kilo alınmaz pek diyorlar ama 4 kilo almışım 12+5 haftalıkken tartıldım. Normal mi? Dikkat ediyorum ama son zamanlar iş ortamında çok fazla hamur işi ve tatlı tarzı şeyler tükettiğimden olabilir mi? İlk hamileliğim. Nelere dikkat etmeliyim. Mesela akşam bir meyve çay yanı bir avuç ay çekirdeği yiyorum genelde. Akşam hiçbirşey yememek mi lazım acaba yoksa uzun süre aç kalmamak gerekir mi akşam da? Bu arada triod için ilaç da kullanıyorum dozu da yükseldi acaba onunla da bir alakası var mı?