Moomtoobee ben madre aldım bir alt modelini bile alabilirmişim. Elelenin dönencesini beğenmediğim için (dönence eğri duruyor) temudan dönence istedim onu kullanıyorum şuan zaten elektrikli ana kucağım olduğu için de bonte modelini almamıştım. Madrede alt açma standı da var ama çok yer kapladığından kutusuna geri koydum. Eğer bontedeki bütün parçaları kullanacaksanız değer ama kullanmayacaksanız ekstra para vermeye gerek yok bence.