Merhaba arkadaşlar 35 haftalık gebeyim 1 ay önce sancım çıktı 1 hafta hastanede yattım erken doğum riskim var birkaç gündür bebeğimin hareketlerini çok az hissediyorum normalde aşırı hareketli bir bebek bugün büyük tuvaletim geldi ve lavaboya girdim ondan sonra bir anda biraz sıvı geldi ama idrarmı yoksa suyum mu geldi anlayamadım ilk gebeliğim sizce ne yapmam lazım hastaneye gitmem gerekli mi