sevaldqn1 Kızlar yaklaşık 4 5 gündür hiç geçmeyen bir kafa ağrım var 16 haftalık hamileyim tansiyonum vs normal 9.7 10.7 vs hani normal neden böyle hamilelikte olabiliyormu yaşayan varmı benim gibi?
Emsalk sevaldqn1 bende de çok oluyor ağrı kesici parol içebilirsin dedi dr um ama içmedim sürekli su içmeye çalıştım geçmiş olsun canım
sevaldqn1 Emsalk sagol kuşum araştırdım susuzluktan olur vs denilmiş ama su da içiyorum yok yani geçmiyor asla ilaç içmeyi sevmem ama mecburen içmek zorunda kalıyorum🥲
Yarenn24 Bu haftalarda normal canım bende de oluyordu parol içiyordum faydası olmazsa ağrı kesici iğne vurduruyordum sonra magnezyum demir kuşlanmsya başladım kesildi tamamen