Mrvsmt2502 Merve8155 bütün testleri atarsanız daha iyi yorum yapabiliriz. Regle 15 gün var demişsiniz bir önceki pik olmamış gibi geldi bana bu pik gibi duruyor
Dmrts0106 Merve8155 çatlamadan kaç gün sonra koyuluk gördünüz eğer 10 gün sonra falansa gebelik olabilir ama bi kaç gün sonra ise yeni yumurta pik olmus demektir bence
Merve8155 Dmrts0106 adetime daha 15 gun var yeni yumurtlama oldu sonra t cizgisi daha koyu oldu 2 3 gu. Koyuydu cizgiler sonra pik oldu ertesi gece catladi bu sabah 2 kere yaptim yine koyuluk var yeniden mi yumurtluyorum yani
Merve8155 Sssbbbs 15 gun daha var normal gebelik testinde net bir sey goremedim erken gebelik testimde yoktu daha erken bence cikmaz yani
Sssbbbs Merve8155 anladım çıkmaz daha belkide tekrar yumurtlama oluyor.bazen oluyormuş böyle bence değerlendirin
Merve8155 sendekimsinnn ama catladi dun gece yapmistim yatmadan once koyuydu sonra degerlendirdik tekrat yaptim silik cikti ben simdi sirasiyla atiyim tekrar bakin
Mrvsmt2502 Merve8155 canım regl olunca bir hormon tahlili ver bence bu kadsr gün üst üste yüksek çıkmaması gerekli. Ya da gebe olabilirsin gebe olunca yüksek çıkar
Merve8155 Mrvsmt2502 canim en alttaki koyu olanlar ayni gun yaptim hormon testi yaptirdim degerlerim normal
Mrvsmt2502 Merve8155 6 gün pik gçzüküyor bu kadar uzun süre pik görmemiştim . Testlerin markasıyla da alakalı olabilir. İnşallah güzel haberler alırsınız 🌸
Merve8155 Mrvsmt2502 bende anlamadim valla dogru durustte not almadim ondan biraz karisti bu ay cok dikkat ettim insallah guzel haber alirim🫠
1_Ozgnn Pcos olabilir mi hiç baktırdın mı eğer değil ise gebe olabilir misin bir gebenin günlüğünden mi aldın testleri onun içinde gebelik testi var eğer var ise denemelisin 🥰🌸
Merve8155 1_Ozgnn doktor ultrasonla bakti bi sorun yok dedi kist var mi dedim hayir her sey normal yumurtalarin iyi dedi evet ordan aldim ovulasyon testlerimi gebelik testinide yaptim ama daha 14 gun var adetime cikmaz suanda net bir sey goremedim
1_Ozgnn Merve8155 güzel haberler almayı nasip eylesin Rabbim 🙏🏻 peş peşe yumurtlama görene ilk defa şahit oluyor üstelik pcos değilsin… maşallah Ebru ablaya danıştın mı bu konuyu… ya da testi günde 1 kez mi yaptın 2 kez mi …